woensdag 27 maart 2013

Review: Essence nagellakjes

Ze zijn al een poosje vernieuwd, de potjes van de Essence 'colour & go' collectie, maar zou de inhoud ook beter zijn? Laatst nam ik deze 2 kleurtjes even mee en ging ze reviewen voor jullie! 



Dit zijn de lakjes die ik gekocht heb. Het zijn de kleuren '66' en '37'. Een mintblauwe en appeltjesgroene kleur. De kwasten zijn een stuk groter maar wel veel fijner om mee te werken.

De eerste kleur heeft me toch verrast op een goede manier. Ik had niet verwacht dat hij na 2 lagen zo goed zou dekken, zeker niet voor zo'n lichte kleur. Niet zo netjes gelakt maar ik moest het snel doen. Deze foto is trouwens om kwart voor 12 's avonds genomen dus door de belichting lijkt hij wat donkerder. Sorry.


Dit is dezelfde kleur nog in het oude jasje. Ik vind hem er nu veel leuker uit zien. En hij dekt nu ook veel beter. Ik weet niet of het alleen aan mij lag maar ik vond hem eerst toch nog veel te waterig en doorzichtig. Hmm.

Ook was ik heel blij met de groene kleur. Hij had wel drie laagjes nodig om te dekken maar dat maakt voor mij niet zo veel uit. Het is dan geen glow in the dark, het geeft wel een klein beetje een licht-effect in het donker. Super vet.

Allebei de essence nagellakjes zijn beter dan de oude versie's naar mijn mening, en nog steeds supercheap! Voor €1,69 per nagellakje kun je er één halen bij Kruidvat! Ik ben blij!

Love,
Ebru



Geen opmerkingen:

Een reactie posten