dinsdag 12 maart 2013

My life in pictures 2

De vorige keer liet ik jullie al een 'my life in pictures' zien met foto's van wat ik die week had gedaan. Nou heb ik niet een mega bijzonder leven maar ik geniet wel van elke dag en probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen met vriendinnetjes en familie. Ik heb nu nog een my life in pictures voor jullie!


etuhhhh. Met vriendinnetjes!

Milkshake gehaald bij de burger king!

Schoolfeest! Links met Ruby, rechts met Julia. Het thema was aprés-ski, vandaar onze leuke jurkjes. Gezellig avondje gehad, ook al was het helemaaaaal niet druk. Een beetje sfeerloos op het begin, maar we hebben er toch wat moois van gemaakt! 

Suikerspinnen maken bij Mariska met vriendinnetjes! Ik had een gele, Laura een blauwe, Iris een paarse, Nienke een roze... Nee oke ik weet het niet meer. Ik had in ieder geval een gele met een heeeeel klein beetje citroen smaak. Hij was lekker. :D

Groen drinken spul... smaakt best lekker. Ziet er gaaf uit. Doet me aan Aliëns denken. Ha.

 
Zien Maja en ik er niet ontzettend charmant uit 's nachts??

 
Ik houd van mijn nieuwe armbandje <3

Mango is mijn leuke kat.


Dat waren de foto's alweer van deze week. Niet mega veel he? Ik heb in ieder geval wel een leuke week gehad (:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten