donderdag 7 maart 2013

At the moment

Hey iedereen <3
Dit wordt eigenlijk gewoon een soort van klets artikel, misschien kennen jullie de 'at the moment' filmpjes van Teske wel, waarin ze verteld wat ze op dat moment drinkt etc? Nou zo'n soort artikel wou ik ook even gaan maken.
Ik ben net weer lekker bezig geweest met school dingen, echt fijn, vandaar dat er zo weinig posts van mij en Nienke en Ruby komen, sorry daarvoor! Voor morgen moeten we het boek Jehanne van Simone van der Vlugt uithebben en we hebben een Duits so. BOOOOOOORING.
Tik tik tik ik typ wel wat maar het is vast allemaal onzin. Ik heb ook niet zo veel te vertellen. Op dit moment luister ik naar Heartattack van Demi Lovato want ik vind hem leuk ha.

Ik lig hier ook met de nieuwe glamour op mijn schoot. Waarom denkt de redactie dat wij allemaal overdreven rijk zijn en zetten ze alleen sjaals van meer dan 400 euro in hun magazine? Jammer.
Dan kijk ik toch liever op de h&m site.
Ik drink nu Icetea en ik heb een roze donut met witte hagelslag dingentjes er op. Dat wou ik jullie even komen vertellen.
Ik draag een zwarte glitterbroek met een spijkerblouse en een rode sjaal, die ik innig knuffel, want het is koud.
Misschien moet ik hier maar mee stoppen want er komt alleen maar onzin uit mijn mon- toetsenbord.
Nogmaals sorry dat we zo weinig gepost hebben, maar nu gaan we er weer keihard tegen aan!


I love you
Ebru

Geen opmerkingen:

Een reactie posten