zondag 24 maart 2013

My life in pictures

Hey allemaal! Ja hoor, weer een week voorbij, dus weer een my life in pictures! Als jullie dit vervelend vinden moeten jullie dat zeggen hoor, dan stop ik er mee. Sorry voor de weinige artikels, op school is het nu wat rustiger, dus ben ik hele avonden bezig met artikels schrijven. En dat mag ook wel, want ik heb de blog een beetje verwaarloost de afgelopen tijd. Woops, let's get started!



Ik draag meestal knotjes in huis, voordat ik ga slapen, maar ik ben nog nooit echt met een knot naar buiten geweest. Geen idee waarom. Die avond is het me gelukt en ben ik weg gegaan met mijn haar zo! Achteraf liep ik er toch wel een beetje bij als een fool maar oke.



En zo zag ik er uit toen ik thuis kwam.. Ontploft haar en een slaperig gezichtje. zzzzz.

maar voor het slapen gaan moest ik nog even facetimen met Nienke. Zo poetsen wij elke dag onze tanden samen. Don't judge us.

Avondje bankhangen met Mel. :D

Ik was die dag een beetje boos op de Niall poster van Meltem. Sorry directioners. Hij is wel schattig.

Op Nienke's party had ik mijn persoonlijke beker. Ik voelde me toen vrij cool. Het was trouwens een heel gezellig avondje met Stijn, Dylan, Mariska, Iris, Nina, Laura, Julia en natuurlijk Nienke zelf!

Bandana's (: Met iris! <3

School dingen. Ik was toen heel trots op het snoepje in mijn mond zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen zien.

De school organiseerde een culturele avond waarin veel leerlingen/leraren gingen optreden. Ik had me aangeboden om te helpen om gratis binnen te komen ha. Ik was wel de hele avond druk met kaartjes en zo verkopen, maar ik ging er heen om Laura en Ruby te horen optreden. And they killed it!

Snoep op vrijdag. Mag van mezelf.

Mijn nieuwe boeken.. Oh god, ik houd van lezen.

Oh bakker bart, je bent mijn grote liefde. Met Ruby, Laura en Nina!

Wakker worden naast Mango <3

Beentjes. :D






Geen opmerkingen:

Een reactie posten